Bestellen, verzending, retour en garantie

Bestellen

Bestelproces
Nadat je een bestelling hebt geplaatst op onze website, wordt deze voor jou gratis ingepakt in inpakpapier of een giftbox, en in een verzenddoos verzonden aan jou, of degene voor wie het cadeau bedoeld is. Als de bestelling op een werkdag voor 15:00 uur is geplaatst wordt deze dezelfde dag verzonden.

Betaalmogelijkheden
Je kunt de bestelling veilig betalen met de volgende online betaalmogelijkheden:

iDEAL  iDeal
Billink Achteraf betalen
Belfius Direct Net Belfius
Bancontact / Mister Cash Bancontact / Mister Cash
SOFORT Banking Sofort banking
Bitcoin Bitcoin

De betaling (mu.v. Billink) is uitbesteed aan Mollie, een bedrijf gespecialiseerd in online betalingen.

Annuleren
Mocht je een bestelling willen annuleren of aanpassen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als de bestelling nog niet is verzonden wordt deze kosteloos geannuleerd of aangepast. Mocht de bestelling al zijn verzonden dan kan deze binnen 14 dagen worden geretourneerd (zie ook het kopje retourneren).

Verzending

Voor de bezorging van je bestelling geven we je graag meerdere opties, zodat het het beste aansluit op jouw wensen.

  • Thuisbezorgd met PostNL: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, morgen thuis afgeleverd.
  • Thuisbezorgd met DHL: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. De levertijd bedraagt 1 – 2 werkdagen.
  • PostNL Servicepoint: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag af te halen op het gekozen servicepoint.

Het is mogelijk om de bestelling te laten afleveren bij jouzelf, of bij degene waarvoor het cadeau bedoeld is (bijvoorbeeld de jarige). Al onze cadeaus worden standaard ingepakt of in een giftbox verzonden, naar het inpakken hoef je dus niet meer om te kijken.

België

Bestelling die verzonden worden naar België worden met DPD bezorgd. Plaats je de bestelling voor 15:00 uur op een werkdag? Dan wordt de bestelling binnen 2 werkdagen bezorgd.

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, mag je de bestelling annuleren zonder opgave van reden. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product te retourneren. De kosten voor het retourneren komen voor eigen rekening.

Retourneren via DHL: Voor €5,- kun je je bestelling aan ons retourneren. Neem contact met ons op en wij sturen het retourlabel per e-mail naar je toe. Verpak de retourzending goed en stevig in. Print het label uit en plak deze op de doos. Lever vervolgens het pakket in bij een DHL servicepoint.

Nadat wij de retourzending hebben ontvangen, wordt het betaalde factuurbedrag binnen drie werkdagen terug overgemaakt. Mocht je gebruik maken van een retourlabel via ons, dan wordt €5,- van het factuurbedrag afgetrokken.

Het is geen probleem als het inpakpapier is verwijderd, maar een voorwaarde voor het retourneren is wel dat productverpakkingen onbeschadigd zijn, evenals het product zelf , en een eventuele giftbox (deze zijn makkelijk te openen zonder deze te beschadigen).

Om een bestelling aan te melden voor retour kun u contact met ons opnemen via contact@truegifts.nl of het contactformulier.

Adres retouren

True Gifts
Hendrik de Keijserstraat 40
6453 MG  Nijmegen

Garantie

Volgens Nederlands recht heeft iedere consument recht op een deugdelijk product. Dit wil zeggen dat het product moet voldoen aan de vereisten van bijvoorbeeld duurzaamheid en kwaliteit. Heb je het idee dat het product wat je hebt afgenomen niet goed is, neem dan contact met ons op door middel van de klantenservice. Mocht een product inderdaad onvoldoende zijn dan betalen wij de verzendkosten voor retournering of vervanging.

Klachten

We horen het graag als je ergens ontevreden over bent. Stuur je klacht naar contact@truegifts.nl en we nemen binnen twee werkdagen contact met je op. Als we samen niet tot een oplossing kunnen komen, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor Europese consumenten ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Unie (http://ec.europa.eu/odr). Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

De waardering van truegifts.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 2 reviews.